Posted on

Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda önem düzlük kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tempoatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye mirlayabilir. Bu gidişat vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıailer. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz bir küme görülür. üste çetin bastırık hamil olmak üzere şiddetli fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, henüz bir küme rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da zemin nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, boyun, bel ve mirinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Gani ongun kez tüketin. Su, eklemlere destek esenlar. Bu yüzden her ruz en azca 8 çamçak kez bağırsakmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, katık üzere mualla kalsiyumlu besinler bile, kemik esenlığına katkı esenlar. Göveri ve semere tüketin. Kemik esenlığı bağırsakin, vitamin ve minerallerin stabil bir şekilde alınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri mualla olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin bir küme alımı sonucunda idrarla yan yana kalsiyum atımını artırır. Kemik esenlığını sahabet etmek bağırsakin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye üzere protein bakımından gösterişli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından gösterişli olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çkamer bağırsakin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik olduğu bağırsakin, kemiklere destek olabilir. üste kireçlenmeden meydana gelen ağrılara ve şteamülkinliğe bile hayır gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak bağırsakin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen fasılaştırmalara nazaran semere ve göveri bakımından gösterişli beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin güçlü bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak üzere sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.