Posted on

thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak midein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en oflaz bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu münasebet noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı temeları hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve fen özetler ya da iş özetleri karşı olgun mideerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını sağlamak midein ayar göndermek ciddi örutubet taşır. Kişiye özel mideerik ve dikkat çekici teklifler katılımı artırmak konusunda çok işe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra kurmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en mecallü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve etüt midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, gönülğinizi elan fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği dikkat çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, mukannen bir nişane kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en makro sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile bağlantı kurmak midein harika bir yan. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine malik olsa da tümü oldukça video/levha odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden kesinlikle talan etmek istediğinizi her mevsim nazar önünde bulundurun ve buna gereğince organizasyon gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en oflaz şekilde müstefit olmak midein sayısal pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla çalışkan kullanıcıya malik. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin sosyal medyada olduğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa içli hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız sağlam mideermiş kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar dikkat çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, gönülğiniz nişane kitlenizin amaç ve dikkat düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları gibi mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, kontrol neticelerinda elan yüce sıralarda ve elan pıtrak görülür, gönülğinize yoğunluk enseışı katkısızlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web gönülğinizde oflaz mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu elan oflaz hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda elan yüce özlar katkısızlar. Yüksek itibarlı üçüncü cenah sayfalardan organik irtibatlar örtmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir irtibatya mevrut her tıklama midein ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik temizışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), makro el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bağlantı göstermesi midein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.